تحقیق در مورد سيستم كنترل گاورنر 12 ص

مطالب دیگر:
پاورپوينت دانشگاه تهران- تعریف و انواع یادگیری (16 اسلايد)پاورپوينت دانشگاه تهران- یادگیری شناختی (13 اسلايد)پاورپوينت دانشگاه تهران- حل مسئله و آفرینندگی (36 اسلايد)پاورپوينت جزوه کامل آموزشی و آماده جهت تدریس - روانشناسی يادگيری (99 اسلايد)پاورپوينت- جزوه خاکشناسی، تعریف و تاریخچه خاک و بررسی افق های مختلف خاک (37 اسلايد)پاورپوينت- جزوه خاکشناسی، مواد مادری خاک و نحوه هوادیدگی آن و تشکیل خاک ها (53 اسلايد)پاورپوينت- جزوه خاکشناسی، عوامل موثر بر تشکیل و تکامل خاک، مبحث بافت خاک (39 اسلايد)دانلود طرح اماده لیزر برش تابلو گیفت عروسی به صورت خاصدانلود طرح جعبه پازلی 3 بعدی قلعه برای چای کیسه ای و دمنوشدانلود فایل اماده سی ان سی طرح پازل با فرمت کورلدانلود فایل کورلی مخصوص لیزر برش کره زمین به صورت پازلپاورپوینت -مــشـاوره قـبـل از ازدواج-38 اسلاید -فرمتPPTXمقاله استاندارد های حسابداریپاورپوینت -نامزدی ودوران عقد-فرمتpptx-49اسلایددانلود کپسول 10 قانون موفقیت اثر استیو جابزتمام آنچه مهارت آموزان ماده ۲۸ برای قبولی در آزمون اصلح مرداد ۹۸ نیاز دارنددانلود نمونه برنامه عملیاتی طرح تعالی مدرسه ویژه هنرستان ها سال 97-96دانلود نمونه برنامه عملیاتی طرح تعالی مدرسه متوسطه دوم سال 97-96دانلود طرح تعالی مدیریت مدرسه ویژه هنرستان فنی و کاردانش سال 98-97 | جدیددانلود طرح تعالی مدیریت مدرسه متوسطه دوم سال 98-97 | جدیددانلود طرح توجیهی جوشکاریدانلود طرح توجیهی شرکت خدمات مشاوره مهندسی صنعتی و اخذ استاندارد مدیریت کیفیتدانلود کتاب صوتی ماجرای عینک دور طلایی از سر آرتور کانن دویلدانلود کتاب صوتی چگونه آهنربای پول و ثروت بشوم اثر آنتونی رابینزارتقاء-فرهنگ-و-سواد-تغذيه-اي-جامعه-10ص
تحقیق در مورد سيستم كنترل گاورنر 12 ص ,سيستم كنترل گاورنر 12 ص,دانلود تحقیق در مورد سيستم كنترل گاورنر 12 ص ,سيستم,كنترل,گاورنر,12,ص|لینک دانلود و خرید پایین توضیحات دسته بندی : وورد نوع فایل : .doc ( قابل ويرايش و آماده پرينت ) تعداد صفحه : 10 صفحه قسمتی از متن .doc : ‏جعبه دنده داراي پمپ روغن جهت فشار هيدروليكي براي توليد قدرت است. ‏ حالت خلاصي ‏–‏ هيچ عضوي قفل نشده است. ‏پقل سر|1654060|ifj
پژوهشگر گرامی،شما با عنوان تحقیق در مورد سيستم كنترل گاورنر 12 ص وارد وب سایت شده اید برای دریافت فایل می توانید به ادامه مطلب بروید.

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

دسته بندی : وورد

نوع فایل : .doc ( قابل ويرايش و آماده پرينت )

تعداد صفحه : 10 صفحه

قسمتی از متن .doc :

‏جعبه دنده داراي پمپ روغن جهت فشار هيدروليكي براي توليد قدرت است.

‏ حالت خلاصي ‏–‏ هيچ عضوي قفل نشده است.

‏پقل سرعت ‏–‏ دنده رينگي ثابت نگه داشته شده است.

‏شافت دنده خورشيدي ‏–‏ را توسط يك سري صفحه كلاج ثابت مي توان نگه داشت. (در بعضي طرح ها توسط ترمز نواري اين كار انجام مي شود) وقتي شافت حاصل دنده مركزي مي چرخد، دنده هاي هرز گرد را به گردش در مي آورد و اين دنده ها نيز دنده رينگي را به حركت در مي آورند. يكي ديگر از راه هاي چرخاندن دنده هاي هرزگرد، چرخاندن شافتي است كه دنده رينگي روي آن نصب شده است.

‏يك ديگر از راه هاي چرخاندن دنده هاي به گردش در آوردن شافت قفسه هرزگردها مي باشد.

‏سه عدد چرخ دنده هرزگرد، حركت و قدرت را از دنده رينگي به چرخ دنده خورشيدي منتقل مي كنند.

‏مزايا ‏–‏ جمع و جور بودن دستگاه دنده خورشيدي ‏–‏ متحدالمحور بودن سازش زياد براي انتقال گشتاور و سرعت ‏–‏ بار متعادل روي دنده ها حركت انتقالي ‏–‏ دنده رينگي ثابت نگه داشته مي شود. قدرت به شافت دنده خورشيدي وارد شده و دنده خورشيدي هرزگردها را مي چرخاند. در اينصورت دنده هاي هرزگرد مجبور مي شوند به دور دنده خورشيدي بچرخند.

‏با حركت دنده هاي هرزگرد، قفس‏ه هرزگردها نيز جهت حركت دنده خورشيدي به گردش در مر آيند و در اين حالت سرعن شافت قفسه هرزگردها از سرعت شافت دنده خورشيدي كم تر خواهد بود.

‏(شافت قفسه، شافت ورودي، شافت خورشيدي) ‏–‏ شافت خروجي

‏دستگاه دنده خورشيدي ‏–‏ يك دنده مركزي كه به يك شافت متصل شده تعداد چرخ دنده هرزگرد يا سياره كه بر روي پين هائي در داخل قفسه هرزگردها سوار شده و خود قفسه نيز روي يك شافت محكم شده و همچنين يك چرخ دنده داخلي كه نيز روي شافت مي چرخد. در اين طرح سه جزء دنده و سه شافت وجود دارد.

‏چرخ دنده داخلي (رينگي) را مي توان بوسيله تسمه روي آن ترمز كرد يا ثابت نگه داشت.

‏در اتومبيل هاي ؟ با پدال پا براي بكار انداختن تسمه مورد استفاده قرار مي گيرد.

‏گاورنر ‏–‏ كنترل فشار روغن كه به انتهاي سوپاپ تعويض مي رسد وقتي فشار روغن بالا رود با بكار افتادن اين سوپاپ (تعويض) عمل تعويض دنده صورت مي گيرد.

‏عمل تعويض از دندة ؟ به دنده مستقيم بايد در زمان معيني نسبت به سرعت وسيله نقليه انجام شود تا اينكه سرعت موتور خيلي زياد نشود. (گاورنر گريز از مركز يا وزنه اي) اين ‏گاورنر به اين ترتيب سرعت گردش آن يا سرعت اتومبيل نسبت مستقيم دارد.

‏نسبت دنده

‏باند درگير

‏كلاچ درگير

‏وضعيت سلكتور

‏ دنده

‏ 0

‏ -

‏ -

‏ N

‏ خلاص

‏1: 4/2

‏ عقب

‏ جلو

‏ D1 or L

‏ يك

‏ 1: 47/1

‏ جلو

‏ جلو

‏ D1 or D2‏

‏ يك

‏ 1 : 1

‏ -

‏ جلو و عقب

D1 or D2

‏ سه

‏ 1 : 2

‏ عقب

‏ عقب

‏ R‏

‏ عقب

‏تورك كنودتور يا مبدل گشتاور ‏–‏ علاوه بر انتقال گشتاور مقدار آنرا نيز افزايش مي دهد. و تفاوت آن با كوپلنيگ ساده روغني عضو سومي بنام استاتور است.

‏دنده معكوش ‏–‏ در اينجا قفسه هرزگرها ثابت نگه داشته مي شود (اين عمل بوسيله صفحه هاي كلاچ انجام مي شود)

‏شافت ورودي كه همان شافت دنده خورشيدي بوده وقتي اين شافت بچرخد، دنده هاي هرزگرد نيز حول محور خود به گردش در مي آيند. و اين حركت موجب چرخيدن در رينگي حول محور خود مي شود. دنده خورشيدي به سمت راست (خلاف عقربه هاي ساعت) مي چرخد و دنده هاي هرزگرد به سمت چپ (خلاف عقربه اي ساعت) به گردش در خواهد آمد.

‏ وقتي يك چرخ دنده مستقيم (هرزگرد)‏از داخل با دنده هاي رينگي‏ درگير شود و آنرا با خود به چرخاند جهت گردش دنده رينگي و هرزگرد يكي خواهد بود. وقتي دنده خورشيدي دنده هاي هرزگرد را به چرخاند. جهت گردش هرزگردها عكس جهت گردش‏ دنده خورشيدي خواهد بود.

‏پمپ روغن و رگولاتور فشار ‏–‏ پمپ روغن جلو توسط موتور به حركت در مي آيد تا فشار لازم را براي كنترل هاي اتوماتيك فراهم نمايد. براي حركت اتومبيل بوسيله موتور لازم است يك پمپ روغن ديگر وجود داشته باشد. كه با شافت خروجي جعيه دنده كه در اكسل عقب قرار گرفته به گردش در آيد. حداكثر فشار توسط يك سوپاپ اطمينان يا سوپاپ كنترل فشار ثابت نگه داشته مي شود. و روغن اضافي به داخل ظرف بر مي گردد و ...

‏سوپاپ كنترل ‏–‏ كنترل دستي بوسيله اهرم كنترل تعويض دنده فرمان كار مي كند و بوسيله آن فشار روغن از كنترل هاي اتوماتيك قطع مي شود.

‏سوپاپ تعويض ‏–‏ براي تعويض از دنده پائين به دنده مستقيم در جعبه دنده ضروري است ‏–‏ بوسيله فشار روغن گاورنر فنر جمع شده و سوپاپ بالا مي شود.

‏سوپاپ رگولاتور فشار - Pressure regutator vglve ‏

‏پمپ بوسيله تورك كنورتور و قلايويل بگردش در مي آيد. و دو قلايويل دائماً در حال تغيير است هر وقت سرعت كم فشار پمپ نيز كم است و برعكس اين اختلاف فشار براي مدار پمپ هيدروليكي مطلوب نيست وظيفة سوپاپ رگولاتور فشار اين است كه فشار پمپ را در سرعت هاي مختلف موتور تقريباً ثابت نگه مي دارد و سپس وارد مدار مي كند.

‏سوپاپ ‏تعديل خلاصي Vgccum Modul tor Assemblg‏

‏شامل يك فانوس فلزي، يك ديافراگم و دو فنر مي باشد. كار آن تعديل فشار بر حسب دورهاي مختلف موتور و همچنين اختلاف فشار جو در ارتفاعات مختلف جغرافيائي است. كه روغن فقط از يك مجرا وارد اين مجموعه مي شود و از شش مجراي ديگر قادر است خارج شود.